search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: een vervroegde menstruatie of afstoting van eventuele mini vruchtje????(moet pas volgende week ongie worden)

From: Cecile (anonymous@obgyn.net)
Sat Oct 30 03:00:14 2004

At Fri, 29 Oct 2004, danielle22 wrote: >
>hoi meiden weten jullie of het mogelijk is dat je een week na eventuele
>bevruchting het word uitgestoten want volgens mij zit het echt niet goed
>want ik moet pas volgende week vrijdag ongi worden maar ik had al eerder
>hier geschreven dat ik bloed heb verloren tijdens het drukken en nu heb
>ik echt een hele vervelende pijn in mijn onderbruik en bruine
>afscheiding maar nogmaals zou dat dan een soort van miskraam zijn een
>hele kleine of een vervroegde menstruatie???ikm hoop van jullie te horen
>groetjes danielle

Beste Daniëlle, Het is een tijdje geleden dat we van je gehoord hebben. Hoe is het met je? Is de paniek toegeslagen?

Waarop baseer jij dat het om een bevruchte eicel moet zijn gegaan? Je kunt nu eenmaal tussentijdse bloedingen hebben. Dat kan komen door een innesteling, door de ovulatie of door een schommeling in de hormonen. Sowieso komt het vaak voor dat een bevruchte eicel zich wel innestelt maar het niet redt. De vrouw in kwestie wordt dan gewoon ongesteld. Je kunt dan ook niet spreken van een miskraam.

Ik had altijd een cyclus van 28 dagen met vanaf dag 22 bloedverlies, ook in de maand dat ik zwanger raakte. Ook pijn hoeft geen teken te zijn van een naderende menstruatie. Het is gewoon een kwestie van afwachten.

Om meer inzicht te krijgen in je cyclus is het verstandig dat je gaat temperaturen. Bij twijfel kun je dan iets duidelijker zeggen wat het begin van een nieuwe cyclus is.

Nog even over dat drukken, als ik jou was, zou ik wat minder 'persen'. Daar kun je namelijk aambeien van krijgen. Als je een moeilijke stoelgang hebt, kun je het beste je voedingspatroon daar op aan passen (veel vezels, tutti frutti, veel water drinken, regelmatig bewegen).

Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet geduld hebben en volgende week vrijdag afwachten.

--
Groeten, Cecile
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Cecile

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com