search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Oproep vrouwen met menstruatie klachten regio Utrecht

From: Yolanda (anonymous@obgyn.net)
Thu Sep 30 15:20:03 2004

Na een vervelende periode met steeds meer toenemende klachten, ben ik opzoek gegaan naar mogelijkheden om hier vanaf te komen. De pil: Veroorzaakte andere klachten, voelde mij depressief. Mirena spiraaltje: Werkte niet, zware bloedingen na verwijdering van spiraaltje. Baarmoeder verwijderen: Is zware buikoperatie, zou ik als laatste redmiddel aangrijpen wanneer er geen andere oplossingen meer zijn.

Alternatief is de toepassing van bipolaire ablatie, hetgeen slechts nog bij weinig ziekenhuizen wordt uitgevoerd, met bijbehorende lange wachtlijst! Met deze methode wordt de baarmoederwand met een soort elektrisch waaiertje behandelt waarna er niet of nauwelijks nieuw slijmvlies wordt gevormd. Meer informatie over deze behandeling is op internet beschikbaar o.a. Maxima Medisch Centrum http://www.mmc.nl (nieuws archief 10/06/2003).

Thans ben ik in het Diakonessenhuis te Utrecht (030-256 65 66) in behandeling bij dr. Manger. Hier willen ze deze ingreep uitproberen en ze zoeken nog enkele patiënten die voor de behandeling in aanmerking komen!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:11 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com