search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Wat is er echt mis ?

From: Antoinette (anonymous@obgyn.net)
Wed Sep 29 01:55:55 2004

Hallo Helga,

Als ik het zo lees zou ik je aanraden toch eens je licht op te steken bij een andere gynaecoloog voor een second opinion. Een vriendin van mij had dezelfde problemen met vloeien en cysten op de eierstokken en bij haar is endometriose geconstateerd. Is dat bij jou al uitgesloten? Ik hoop voor je dat er snel opheldering komt. Veel sterkte, groetjes

--
Antoinette

At Tue, 28 Sep 2004, Helga wrote: > >Dit is mijn verhaal. > >Ik heb last van langdurige menstruatie bloedingen, eigenlijk al vanaf >mijn eerste menstruatie op mijn 15e. >Een cyclus heb ik niet, (3 wkn vloeien - 1 wk niet, dan weer 2 wkn >vloeien - 2 dagen niet, etc etc), er is absoluut geen peil op te >trekken.'t Lijkt soms wel een kraan die niet goed dichtgedraaid is. > >De feiten en verschijnselen op een rijtje (ik weet niet wat er zoal >relevant is daarom een opsomming): >- er is geen eisprong; >- er zijn cysten gevonden op mijn eierstokken; >- mijn bloeddruk is laag (gemiddeld 90 bovendruk en 70 onderdruk); >- ik heb geen last van overgewicht (1.63 m lang en 51 kg zwaar); >- onregelmatige stoelgang en een prikkelbare darm; >- soms hele rare krampen en pijnen in mijn buik (meestal niet van lange >duur); >- ik leef redelijk gezond (niet roken, veel sporten, weinig zoet en >zout, weinig koolhydraten, veel water, etc.); >- 1 eisprong gehad door gebruik van clomid, daarna niet meer; >- heb een bijzonder gezond libido. > >Ik voldoe aan geen enkel ziektebeeld echt. Als je alles bij mekaar >sprokkelt kun je er wel een paar bedenken waar ik last van heb, maar >daar kan ik niets mee, want ik word er niet goed voor behandeld. >Mijn normale leven wordt er ernstig door verstoord. Het niet hebben van >een cyclus of iets dat erop lijkt, verstoord een normaal leven en >sexleven en daarmee ook het krijgen van kinderen. > >Mijn gyn wil niet verder onderzoeken. Zij zegt dat ik geen eisprong heb >en dat ik daarvoor behandelt moet worden. Maar volgens mij ligt de >oorzaak veel dieper dan dit. > >Help !! wat moet ik nu ? hoe kom ik tot een gefundeerde diagnose en een >eerlijke kans op een normaal leven ?

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Antoinette

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:10 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com