search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

langdurige tussentijdse bloedingen

From: Nel (anonymous@obgyn.net)
Tue Aug 31 03:37:44 2004

ik ben 46 jaar en gebruik al jaren de pil, microgynon 30. De laatste jaren om menstruatieklachten te verminderen, want ik ben gesteriliseerd. Ik heb erg last van tussentijdse bloedingen. Dit is niet nieuw voor mij, maar tegenwoordig is het langdurig: veel dagen achter elkaar, laatste keer zelfs gedurende 2 weken, het bloedverlies is niet de hele dag door, maar een aantal keren per dag een behoorlijke hoeveelheid waarvan ik echt doorlek. Ik heb al jaren vaak tussentijdse bloedingen, maar dan was het steeds een klein beetje een of een paar dagen. De laatste keren heb ik ook echt erge buikpijn af en toe. Mijn menstruatie zelf is ook langdurig, meestal 10 tot 14 dagen, waarvan een aantal dagen echt hevig. 5 Jaar geleden heb ik een currettage gehad, wegens overmatige menstruaties: er zijn toen vleesbomen en poliepen verwijderd. Volgens mijn arts is er nu niets meer aan de hand met mijn baarmoeder. Maar ik vraag het me af wat er dan aan de hand is. Ik heb geen last van opvliegers of andere dingen die op overgang wijzen. Zou ik mijn huisarts toch moeten vragen om een groter onderzoek?

met vriendelijke groet,

--
Nel

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:45:13 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com