search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Is dit een innestelingsbloeding?

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Mon Aug 30 10:02:06 2004

Hoeraaa voor Kyra! Gefeliciteerd meid! Op welke dag heb je nou getest?

--
Talitha

At Mon, 30 Aug 2004, kyra wrote: > >Moet het even kwijt: Ik ben zwanger! Jippie! Was waarschijnlijk dan toch >een innestelingsbloeding. Hopelijk gaat het goed, ben in ieder geval >heel erg blij! > >At Tue, 24 Aug 2004, Talitha wrote: >> >>Ik zou nog een paar dagen wachten. Bij mij was de test positief op de >>dag dat ik ongesteld had moeten worden, maar mijn temp omhoog was >>gegaan.... Maar de meeste vrouwen moeten echt overtijd zijn, wil de >>test positief worden. >> >>We duimen! >> >>-- >>Talitha >> >>At Tue, 24 Aug 2004, Anne wrote: >>> >>>Het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn. Gooi er een test tegenaan, >>>zou ik zeggen :-) >>> >>>Groetjes, >>> >>>Anne >>>

>>>>>>>----- Original Message ----- >>>From: "kyra" <anonymous@obgyn.net> >>>To: &quot;Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID&quot; >>><vrouwengezondheid@dns.obgyn.net> >>>Sent: Tuesday, August 24, 2004 12:23 PM >>>Subject: Is dit een innestelingsbloeding? >>> >>>> Dag allemaal, ik heb op dag 17 mijn eisprong gehad (weet ik door gebruik >>>> ovulatietest). Nu had ik gisterochtend (op dag 10 na de eisprong) bloed >>>> op het toiletpapier en daarna nog een druppel bruin bloed, verder niks >>>> meer. Vanochtend weer een beetje bloed op het toiletpapier. Ik ben >>>> regelmatig ongesteld en gisteren was normaal ook de tijd dat ik >>>> ongesteld moest worden. Kan dit een innestelings bloeding zijn of kan >>>> het ook zijn dat mijn menstruatie niet doorzet door spanning of ik wel >>>> of niet zwanger ben? >>>> >>-- >>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha >>

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:49:41 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com