search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

ongerust over melkafscheiding na stoppen met pil + kinderwens

From: Wen (anonymous@obgyn.net)
Fri Jul 30 14:29:39 2004

Beste, Ben sinds februari gestopt met de pil, naar aanleiding van een kinderwens. Heb toevallig , bij het douchen, geconstateerd dat mijn borsten sindsdien (na stoppen met pil) een melkachtige vloeistof afgeven. Heb dit nog nooit eerder gehad en vroeg me af of het wel normaal is?! Vond niets hierover op het internet dus ben naar huisdokter geweest, maar die ziet er, na het nemen van een bloedtest, geen kwaad in en zegt dat, als het mij niet stoort, ik het zo maar moet laten + dat het vanzelf wel terug zal weggaan?! We zijn nu al een aantal maanden verder en nog steeds is er melkafscheiding, zelfs intenser dan tevoren. Ik probeer het zo weinig mogelijk te 'testen' om de melkafscheiding ook niet te bevorderen, maar het is er dus nog steeds! Maak mij echter wel ongerust dat ik hormonaal niet in evenwicht ben en dat dit er misschien ook voor iets tussen zit dat ik nog (steeds) niet zwanger ben? Mijn cyclus is wel redelijk lang (30dagen), maar regelmatig: menstruaties zijn er wel , maar komen niet echt heel erg door (bloedingen tijdens het nemen van de pil waren heviger). Heeft hier iemand ervaring mee? Kan de melkafscheiding 'storend element' zijn bij het 'zwanger worden'? Moet ik dit verder laten onderzoeken dan een gewoon bloedonderzoekje wanneer hier niets in te vinden was? Een ongeruste 30-er dankt je alvast voor je reactie!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:49:09 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com