search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

na hoelang gaat de hoge bloeddruk weg na de bevalling (pre-eclampsie)

From: marijke (anonymous@obgyn.net)
Fri Jul 30 11:38:14 2004

Dit is een vraag voor de deskundige en voor diegene die het mee hebben gemaakt.

Ik ben net een week bevallen van mijn dochtertje, en had in de zwangerschap vanaf week 37 zwangerschapsvergiftiging. Een te hoge bloeddruk met een onderdruk varieerend van 95 tot 110. Ik gaf ook eiwitten af. Daardoor ben ik ingeleid. Nu moest ik vandaag naar de huisarts om mijn bloeddruk op te meten en de bloeedruk was erg hoog (onderdruk 120) Nu ismijn vraag: Na hoelang gaat normaal gesproken de te hoge bloeddruk weg? Moet ik mij nu zorgen maken, omdat het na een weeg nog niet verlaagd is? Kan ik er voor heel mijn leven last van blijven hebben?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden, het is namelijk vrijdag, en niemad geeft mij een duidelijk antwoord.

P.s de huisarts liet mij gewoon naar huis gaan, de verloskundige was daar niet mee eens maar kon daar niets meer aan doen, omdat de huisarts al naar huis was. En het ziekenhuis kon mij ook niet helpen omdat vandaag de achtste dag is, dus ik ben officieel niet meer daar onder behandeling.

Met vriendelijke groet,

--
marijke

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:44:47 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com