search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

IVF/ICSI in natuurlijke cyclus

From: Lonne (anonymous@obgyn.net)
Thu Jul 29 04:16:25 2004

hallo,

ik heb gelezen op het net (ik weet niet meer op welke site) dat er in groningen (?) begonnen is met IVF/ICSI in een natuurlijke cyclus; dus geen hormonen voor de vrouw, maar het eitje gebruiken wat in een normale cyclus ontstaat en dat terugplaatsen als het bevrucht is via de IVF/ICSI-methode. Nu ben ik weer gaan menstrueren en gaan we terug naar gynaecologie in september; ik vroeg me af wie er ervaring heeft met deze methode en of dit een goed alternatief is voor de normale procedure van IVF/ICSI (vooral als het niet zwanger worden probleem aanwijsbaar bij de man ligt)? Kan ik dit aan mijn gyn vragen te doen (ik neem aan dat het alleen nog maar in Groningen gebeurd) of mogen er geen uitzonderingen gemaakt worden? Dit zou voor mij namelijk al een hele hobbel wegnemen...ik zie namelijk erg op tegen hormonen om mijn cyclus te laten overnemen, omdat ik nu al heftig reageer op allerlei medicatie en mijn eigen hormonen me al in de weg zitten.

--
Lonne

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:49:09 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com