search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Nog steeds borstvoeding (2 jaar) en weer menstrueren

From: Sophie (anonymous@obgyn.net)
Wed Jun 30 05:23:09 2004

Hallo, Mijn zoontje is 6 juni 2 jaar geworden en krijgt louter bv als drinken. Nu ben ik eindelijk, een week na zijn verjaardag weer ongesteld geworden, 13 tm 19 juni. Omdat ik ongeveer een week daarvoor enorm veel pijn had aan mijn tepels als mijn zoontje dronk heb ik besloten om nu maar eens te gaan temperaturen elke morgen om te zien of er een verband te zien is de volgende keer met ovulatie en pijnlijke tepels mocht het weer gebeuren en ook om eens wat meer inzicht te krijgen in mijn eigen cyclus. Twee dagen geleden, 28 juni(dag 16 van de cyclus), begon ik een klein beetje bloed te verliezen en ben toen gaan neuzen op het internet. Al gauw kwam ik de 'ovulatiebloeding' tegen en dacht, 'dat zal het wel zijn dan', ook al heb ik dat nog noooit eerder in mijn leven gehad. Maar de bloeding blijft en wordt alleen maar erger, van een beetje bruinig naar helderrood en het lijkt nu meer op een gewone menstruatie. Ik heb tussen de eerste en de tweede bloeding maar 8 'droge dagen' gehad.

*Ik vraag me nu af of dit een ongewoon korte cyclus is die ik moet vergelijken met een lichaam dat in de war is omdat iemand met de pil is gestopt of dat een ovulatiebloeding ook een aantal dagen kan aanhouden?*

Alvast bedankt!

Groetjes vanuit Nieuw Zeeland, Sophie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:44:26 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com