search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Willemijn en Marinde bedankt voor het duimen!

From: Miranda (anonymous@obgyn.net)
Wed Jun 30 00:55:44 2004

Goeiemorgen allemaal!

Nadat vanochtend mijn temperatuur wederom 0,1 graad was gestegen (dag 14 na ovulatie)heb ik het toch gedurfd: ik heb getest en ik ben zwanger!

Nog wel heel erg pril natuurlijk, maar toch! En ik voel nog steeds helemaal niks. Heb het alleen al de hele week koud en ik irriteer me vreselijk aan sigarettenrook. Ik heb gisterochtend trouwens wel kramp in mijn kuit gehad. Heb ergens gelezen dat dat ook een zwangerschapsverschijnsel kan zijn..?

Nu maar afwachten of alles goed blijft gaan. Heb 2 jaar geleden een missed abortion gehad, dus ik weet hoe de vreugde kan omslaan in verdriet!

Willemijn en Marinde nogmaals bedankt voor het duimen!

Uiteraard wens ik iedereen die bezig ik met zwanger worden heel veel succes en geluk toe en iedereen die zwanger is een geweldige zwangerschap en een goede bevalling (ook daar kan ik over meepraten omdat ik vorig jaar ben bevallen van een prachtige dochter, ondanks de totaalruptuur die ik daarbij heb opgelopen)!

Groetjes,

--
Miranda

At Tue, 29 Jun 2004, Willemijn wrote: > >At Mon, 28 Jun 2004, Miranda wrote: >>Ik hoop echt dat het deze maand lukt (alhoewel ik me totaal niet zwanger >>voel, maar je weet maar nooit; hoop doet leven!)! > >De cyclus dat ik zwanger was heb ik getest op dag 14. IK voelde totaal >niets, maar dat was juist wel uitzonderlijk, want ik heb altijd enorm >PMS. Mijn luteale fase was normaal 9 of 10 dagen. Dus op dag 14 en met >een mooie omhooggaande lijn durfde ik te testen.... Maar op dag 18 >testen is natuurlijk verstandiger! > >Ik duim voor je! > >Groeten Willemijn (39 weken nu.... spannend!)

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sat Aug 2 05:24:41 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com