search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Bloeduitslagen van 7 wkn geleden nog geldig??? (zwangerschap)

From: Silvana (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 29 22:34:57 2004

Hallo,

Momenteel ben ik 15 weken zwanger. Gezien mijn aanhoudende klachten sinds 2-3 weken heb ik gisteren contact op genomen met mijn gyn. Ik kreeg de verloskundige aan de telefoon. Heb haar verteld over mijn klachten: duizeligheid, elke dag hoofdpijn die niet weggaat na een slaapje, extreem moe (slaap als het kan wel 14 uur per dag), extreem dorst (4-5 liter p/d, terwijl ik voor mijn zw-schap mij moest dwingen 1 liter p/d te drinken). Zij vroeg mij of ik al bloed had laten prikken, en ja dat had ik gedaan, maar toen ik dat deed was ik 8 weken zwanger. Zij heeft mijn gegevens erbij gepakt en aan de hand daarvan kon zij mij vertellen dat ik geen zwangerschapssuiker en/of een laag ijzergehalte heb. Maar, die uitslagen waren dus van 7 weken geleden, ik vraag mij af of dat dan nog wel verstandig is af te lezen nu. Kan er in de tussentijd zodanig iets veranderd zijn dat het beter is opnieuw bloed te laten prikken en te laten controleren op glucose en ijzer?? Mijn bloeddruk was vorige week 120/50, dat is wel laag voor mijn doen, maar niet zodanig laag dat er iets aan gedaan moet worden, en volgens de vk kan de duizeligheid niet te maken hebben met de bloeddruk want dan moet ook de bovendruk laag zijn en die is goed. Volgens de vk moest ik de klachten maar op de hormonen schuiven, maar ik vind het vreemd dat ik de klachten pas na de 12e week heb gekregen, terwijl het dan juist over moet gaan/minder moet worden (volgens de regel).

Ik heb mijn volgende controle op 9 juli as. Wat is wijheid???

Alvast bedankt, Silvana mv 2 engeltjes + ? (15 wkn)

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:48:36 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com