search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Prostaatproblemen oorzaak miskramen?

From: roos (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 29 10:49:16 2004

Beste Dr van der Slikke,

ik heb nu in een jaar tijd twee miskramen gehad. Beide keren was ik wel de eerste maand al zwanger. De eerste miskraam was met 9,5 week, de tweede met 5 weken. Nu heeft mijn vriend sinds een paar maanden mictieklachten, vaak kleine beetjes plassen, niet uit kunnen plassen e.d. Hij is nu 1 keer bij de uroloog geweest. Er is een cystoscopie gedaan, waarop irritatie van de blaas te zien was. Ook een rectaal toucher gedaan, maar of de arts daar iets afwijkends heeft gevoeld heeft hij niet gezegd. Mijn vriend heeft nu xatral meegekregen en moet over een maand terugkomen. Dan wordt ook bloed geprikt (PSA en kretine) en moet hij urine inleveren. Denkt u dat zijn klachten wat met de miskramen van doen kunnen hebben? Zo ja, is de kwaliteit van het zaad dan onomkeerbaar aangetast? En hoe kan het dan dat ik toch twee keer zo snel zwanger was? Is het raadzaam om het zaad van mijn vriend te laten onderzoeken? Is dat dan ook een taak van de uroloog of niet? Alvast bedankt voor het beantwoorden van al mijn vragen!

Met vriendelijke groet Roos

--
Roos

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:44:26 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com