search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Movicolon en borstvoeding. Kan dat kwaad?

From: Miranda (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 29 09:44:25 2004

Beste Niem,

Vorig jaar september ben ik bevallen van een dochter. Tijdens de bevalling had ik een totaalruptuur opgelopen (au, au). Om de ontlasting dun te houden kreeg ik van de huisarts Movicolon voorgeschreven. Zij wist dat ik borstvoeding gaf! Ik heb die Movicolon bijna 4 weken, dagelijks, gebruikt en het had geen enkele invloed op de ontlasting van mijn dochtertje. Dus ik ga ervan uit dat het geen problemen op zal leveren. Het lijkt me alleen niet verstandig om heel lang op deze manier obstipatie tegen te gaan. Bij twijfel neem je toch gewoon even contact op met je eigen huisarts?

Succes!

--
Miranda

At Mon, 28 Jun 2004, Niem wrote: > >Hallo, > >Drie weken geleden ben ik bevallen. Sindsdien heb ik ernstig last van >obstipatie. Ik drink veel water, eet veel vezels enz enz. maar het wil >niet baten. Voor de zwangerschap gebruikte ik Movicolon. In de >bijsluiter staat dat er geen gegevens bekend zijn voor wat betreft >gebruik in zwangerschap en tijdens de borstvoedingsperiode (ik geef >volledige borstvoeding). Nu las ik in het archief van dit forum al >eerder een soortgelijke vraag waarop dr v.d. slikke antwoordde dat >gebruik tijdens de zw.schap geen probleem was. Kan ik er dan ook vanuit >gaan dat het geen probleem is nu tijdens de bv periode? Ik ben zo bang >dat straks mijn kindje ernstige diaree krijgt. >Zijn er eventueel nog andere middelen die ik wel veilig kan gebruiken? >Wie kan mij helpen. > >Met vriendelijke groeten, > >-- >Niem >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:44:26 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com