search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Pijn links in buik

From: Monique (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 29 07:00:13 2004

Goedemiddag,

Al jaren heb ik last van mijn buik links om precies te zijn. ook ben ik eigenlijk altijd moe. ik ben daar al vaak voor naar de dokter geweest bloed geprikt maar daar kwam niks bijzonders uit, de pijn in mijn buik kwam volgens de dokter omdat ik een prikkelbare darm heb. heb daar ook verschillende middeltjes voor gebruikt wat helaas niet tot het juiste resultaat leidde. Nu ben ik vorig jaar April geopereerd en is mijn linkereileider verwijderd. de eileider was om zijn eigen as heen gedraaid ( torsie) en was gevuld met vocht voor dat gebeurde was ik al een halfjaar gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag kinderen wilde nu zijn we bijna 2 jaar verder en nog niet zwanger Sinds kort zitten we dan ook in de medische molen het zaad van mijn vriend was goed en ook de samenlevingstest was positief. Nu krijg ik volgende maand een kijkoperatie en dan gaan ze kijken of mijn rechtereileider wel toegangkelijk is Aangezien mijn buikklachten het ergst zijn rond mijn eisprong en de pijn altijd links is terwijl de gyneacoloog de laatste keer toch echt het eitje rechts zag zitten vraag ik me eigen af wat dit kan zijn. tussen mijn eisprong en de menstruatie is de pijn echt heel vervelend en op het moment dat mijn menstruatie begint dan is het weg. enig idee wat dit kan zijn? Ik ben al op het internet aan het kijken geweest en heb veel gelezen over endometriose zou dat het kunnen zijn? maar dan hadden ze dat toch tijdens mijn eileider operatie moeten zien?

Groet, Monique

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:44:26 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com