search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Wachttijd na keizersnede

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Sat May 29 15:58:25 2004

Hoi Mies,

Als Dr van der Slikke ook zegt dat drie maanden voldoende is, dan denk ik dat het een kwestie is van oudere richtlijnen hanteren of de nieuwere richtlijnen volgen. Wat ook kan meespelen, is dat je misschien een ruptuur hebt gehad tijdens die sectio. Dat het lastig was met hechten, ik noem ook maar wat. Eigenlijk zou ik je aanraden om je gyn op te bellen en te vragen waarop hij deze waarschuwing baseert. Met jouw leeftijd (no offence) kan ik me voorstellen dat je niet een jaar wilt wachten.

Succes,

--
Talitha

At Sat, 29 May 2004, Mies wrote: > >Hoi Talitha > >Dank je wel voor je mening. Je redenering kan ik volgen, dat was ook >mijn punt niet. Maar mijn collega, die ongeveer tegelijk met mij een >geplande sectio kreeg, kreeg te horen dat zij weer mocht beginnen zodra >de wond genezen was, Dr van der Slikke deelt die mening op dit forum, >maar raadt drie maanden wachttijd aan vanwege het goed op gang komen van >de cyclus, en mijn gyn zei dus ten minste zes maanden te wachten, liever >nog een jaar. > >Het is voor mij in die zin relevant, dat ik niet meer de jongste ben >(36) en dus niet al te lang wil wachten voordat we gaan proberen voor >een tweede. Aan de andere kant is het zo erg wennen met deze ene >kleine, dat ik het ook niet heel erg vind om nog even te wachten, maar >dan moet de afweging wel een juiste zijn, en dit is iets wat mee zou >kunnen spelen in die afweging. > >groet >Mies > <KNIP>

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:48:00 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com