search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Nogmaals leeftijd en vruchtbaarheid

From: Rona (anonymous@obgyn.net)
Fri Apr 30 15:16:42 2004

Ik heb niet echt mee kunnen doen aan de discussie omdat ik met het afstuderen bezig was en geen tijd had voor dit forum. tenminste niet echt. Nu zit ik op mijn werk even dit mailtje te tikken en morgen ga ik op vakantie. Ik vind het netjes om nog wat van me te laten horen. Ik heb nooit iemand willen beschuldingen van te laat zijn of zo . En zeker nooit iemand pijn willen doen. Het gaat mij er alleen maar om dat mensen bewust zijn dat eitjes ook ineens op kunnen zijn en je dan met een groot verdriet komt te zitten. Doordat hier toch best veel dames mee lezen hoop ik dat deze discussie zich misschien voortgaat doen op verjaardagen en weet ik veel. Kortom buiten dit forum om. Je zult achteraf nooit kunnen bewijzen dat als iemand wel ik noem maar even wat met 28 jaar zwangers is het met 32 niet meer gelukt zou zijn. Maar stel dat het wel zo zou zijn geweest dan is het mooi als die voorkomen had kunnen worden. Ik weet dat de economie ook mee speelt want je wilt voor je kind toch het beste hebben maar wat is goed en wanneer doe je je kind te kort. Liefde zal het niet te kort krijgen als het zo ontzettend gewenst is. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Ik wil bij deze iedereen die nu nog in de medische molen zit heel veel succes wensen en ik hoop voor diegene die zo naar een kindje verlangen deze wens in vervulling mag gaan. Groetjes van Rona

--
Rona
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Rona

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:43:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com