search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Rona...sorry, ik had jouw excuus niet gelezen...!

From: Harma (anonymous@obgyn.net)
Thu Apr 29 12:15:57 2004

At Thu, 29 Apr 2004, Rona wrote: >
>>Hoi Harma,
>>
>>ik denk ook dat Rona echt doelt op de mensen die 'bewust'later beginnen.
>>
>>groeten Monique
>
>Die echtparen bedoel ik ook.
>groetjes Rona
>
>--
>Rona
>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Rona
>

Sorry Rona,

Toch vind ik het te kort door de bocht om alle oudere ouders over een kam te scheren, want die tendens lees ik wel uit jouw berichtjes. Het is ook te hard geoordeeld, ik weet er alles van, had ook altijd een uitgesproken mening maar ben te vaak met mn kop tegen situaties aangelopen waarvan mij het schaamrood op de kaken vloog, vandaar toch mijn reactie... Ik deel je mening over op tijd zwanger worden en ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die pas laat, uit allerlei materialistische overwegingen en/of carriereredenen, ouders worden. Het blijven keuzes die mensen maken... Zo begrijp ik bijv. ook niet dat ouders kinderen krijgen en vervolgens fulltime blijven werken, dan zou mijn keus zijn om maar rond te komen met minder maar ik kan me niet inleven in allerlei motivaties die er zijn...Al snap ik sommige absoluut niet.... Ik hoop dat je de mijne accepteert omdat ik mijn hele verhaal in een roes heb opgeschreven en daarbij jou aanspreek over je posting zonder eerst jouw reacties te lezen.. Groetjes, Harma (die helaas teveel "oudere wensmoeders" kent die het niet kunnen helpen dat ze nu "zo oud zijn"...)

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:47:31 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com