search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 35 jaar en 2e miskraam: wanneer reden tot onderzoek?

From: Antoinette (anonymous@obgyn.net)
Tue Apr 6 08:58:47 2004

Hallo Loes,

Aan ons werd na de tweede miskraam al verder onderzoek aangeboden, met de nadruk op chromosoomafwijkingen (zie ook de berichten van gisteren met dat onderwerp). Mijn huisarts zei dat het vroeger pas na 3, maar tegenwoordig inderdaad vaak al na 2 mk werd aangeboden. Dus als je het graag wil, kun je er gewoon om vragen.

Heel veel sterkte met alles en weet ook, dat de kans dat 2 mk achter elkaar door pure pech worden veroorzaakt, veel groter is dan dat er werkelijk iets aan de hand is!

Groetjes

--
Antoinette

At Tue, 6 Apr 2004, loes wrote: > >Ik blijk vandaag mijn 2e miskraam te hebben: een missed abortion bij 10 >weken. Ik ben hier uiteraard heel verdrietig over. Ik wil graag weten >wanneer een arts besluit om te onderzoeken hoe het komt dat iemand >meerdere miskramen heeft. Is het mogelijk om dat al eerder te >onderzoeken dan pas na 3 miskramen (wat mijn gynaecoloog vertelde.)? Hoe >ouder ik wordt, hoe moeilijker ik zwanger wordt en hoe groter de kans op >afwijkingen. En ik zie er huizenhoog tegenop om bij een mogelijke >nieuwe, 3e zwangerschap weer opnieuw bang te moeten zijn voor een >miskraam. Als ik nu al weet dat ik een evt. afwijking heb, kan dat een >overweging zijn om niet meer zwanger proberen te worden. >Wie heeft raad? > >een verdrietige vrouw.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Mar 2 05:46:29 2010

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com