search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: zwanger??????????

From: Marinde (anonymous@obgyn.net)
Tue Mar 30 06:56:48 2004

Hoi Patricia,

Volgens mij zit Paula wel goed met haar 'definitie' van de samenlevingstest. Maar een positieve samenlevingstest, betekent denk ik niet per definitie dat er ook een eisprong geweest is. Al zullen ze zo'n test vast in de buurt van de verwachte eisprong doen... Kortom, als je niks zeker weet over het moment van je eisprong, toch maar 's even testen. Ik duim voor je.

--
Marinde

At Tue, 30 Mar 2004, Paula wrote: > >Hoi Patricia, > >VOlgens mij is een positieve samenlevings test een "bewijs" dat er nog >(levend) sperma is gevonden. Jouw afscheiding stoot ze niet af, valt ze niet >aan... (dames als ik het mis heb hoor ik het graag). > >Als je op 1 mrt dit hebt gehad, en je hebt toen ook je eisprong gehad, dan >kun je met een gerust hart nu wel gaan testen. Doorgaans zit er 11 tot 14 >dagen tussen eisprong en menstruatie. We leven nu op dag 30. > >Laat je even weten of je test positief is? > >-- >Paula > >Paula >http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie >#Paula > >--------------------------------- > >--------------------------------- >--------------------------------- >--------------------------------- >> -----Original Message----- >--------------------------------- >> From: vrouwengezondheid@obgyn.net [mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]On >--------------------------------- >> Behalf Of patricia >--------------------------------- >> Sent: Tuesday, March 30, 2004 2:54 PM >> To: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID >> Subject: zwanger?????????? >> >> hallo, >> >> Ik heb op een 1 maart een samenlevingstest gehad.Die was positief.Nu ben >> ik nog steeds niet ongesteld.Ik durf niet te hopen dat ik zwanger >> ben.Maar als ik een positieve samenleveningstest heb gehad, betekent dan >> ook dat ik een eisprong krijg. >> En hoeveel dagen kunnen er tussen een eisprong en de menstruatie zitten. >> >> Alvast bedankt voor het antwoorden. >> groetjes van patricia >>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:47:01 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com