search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

13 weken zwanger

From: Amber (anonymous@obgyn.net)
Mon Mar 29 03:11:42 2004

Hallo allemaal,

ik ben nu 13 weken en 1 dag zwanger en als afgesproken heb ik sinds een paar dagen in 1 keer geen last meer van die extreme misselijkheid en vermoeidheid waar ik last van had (ben 6 kilo afgevallen door het overgeven). Nou ben ik blij dat ik er van af ben (al is het me natuurlijk dubbel en dwars waard) maar voor mij was dat wel de bevestiging dat ik zwanger ben. Nou weet ik ook dat er vrouwen zijn die helemaal geen last van misselijkheid hebben maar ik zit nu weer in de periode van: ik ben zwanger maar ik merk er niks van, heb geen bevestiging. Nou is mijn buik ook helemaal nog niet gegroeid, is dit normaal met 13 weken of zou je al een opbolling moeten zien. Ik weet dat het vaker goed dan fout gaat maar als je die verhalen leest wordt je toch wel angstig en ik heb volgende week pas weer een afspraak bij de verloskundige. Misschien een lang verhaal zonder weinig inhoud maar kan iemand mij misschien gerust stellen??

Groetjes Amber

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:47:01 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com