search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 2 pillen op 1 dag

From: Marinde (anonymous@obgyn.net)
Tue Mar 23 02:16:09 2004

De pil is niet minder werkzaam als je er twee genomen hebt, en zolang je het niet dagelijks doet, zal het ook verder geen kwaad kunnen.

Starten met de nieuwe strip op je vaste dag wordt wat lastig, je mag namelijk niet een langere stopperiode (bij de meeste pillen 7 dagen) hebben. Dus als je normaalgesproken op dinsdag begint, zul je nu op maandag moeten beginnen. Of je moet een pil uit een andere strip gebruiken (en de rest dan als reserve houden voor als je eens diarree hebt, of overgeeft en een extra pil moet slikken).

--
Marinde

At Tue, 23 Mar 2004, karin wrote: > >beste heer/mevrouw, > >ik zit met een vraag.en ik hoop dat u mij zo snel mogelijk kan antwoorden. >ik ben een gebruikster van de anticonseptiepil microgynon 30 ikk ben nu n de tweede week van mijn strip en dact dat ik 1 pil vergeten was dus ik de bijsluiter er bij gepakt staat er dat je zo snel mogelijk de pil in moet nemen zelfs als dat zou betekenen dat je re twee tegelijk neemt. maar waar kwam ik een paar dagen geleden nou achter dat ik dus helemaal die pil niet vergeten was maar dat ik een van de andere kant had gepakt dus mijn vrag luid: kan het kwaad dat ik twee pillen op 1 dag heb genomen zijn ze dan minder werkzaam en kan ik mijn volgende stri¨p weer gewoon op mijn vaste dag beginnen. >ik hoop dat ik snel antwoord krijg >met vriendelijke groet een 17 jarig meisje

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:47:00 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com