search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

zaaduitslag en IUI

From: anna (anonymous@obgyn.net)
Tue Mar 16 08:41:19 2004

We hebben kinderwens en nu blijkt de kwaliteit van het zaad van mijn man niet goed. de laatste keer was het volume : 1,8 ml; aantal: 7 milj per ml progressief beweeglijk 35 %; normale morfologie 4%; PH is 8 geen antistoffen aantoonbaar; en veel kop en nekafwijkingen

mijn man heeft tot en met november SALOFALK 4 mg/60 g, klysma. gebruikt omdat hij (lichte ) vorm van ziekte van Crohn heeft.

Bij mij is er (tot nog toe ) niets aangetroffen wat de vruchtbaarheid kan belemmeren behalve een onregelmatige cyclus. we hebben door allerlei omstandigheden pas in mei een afspraak met de gyn. Ik heb eigenlijk 2 vragen:

1. Is IUI nog wel een optie voor ons met deze zaaduitslagen? 2. Is er toch nog een mogelijkheid dat mijn man sterk heeft gereageerd op die salofalk en dat het zaad misschien nog hersteld?

NB: Ik weet dat in principe elk zaadonderzoek een momentopname is die dus slechter maar ook beter uit kan vallen en ook dat Salofalk eigenlijk geen invloed zou mogen hebben op de mannelijke vruchtbaarheid..

--
anna

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:47:00 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com