search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

graag uw mening

From: Angélique (anonymous@obgyn.net)
Sat Mar 13 16:19:52 2004

Hallo, Heb een vraag. In oktober baarmoeder en resterende eierstok en endospots van mijn verwijderd. Allemaal ivm endometriose. Ik heb erg veel pijn. Bij het laatste inwendig toucher en inwendige echo in januari, vloog ik bijna tegen het plafond van de pijn. Met gemeenschap is het helemaal niet te doen. Er zit volgens mij iets aan de binnenkant van mijn vagina........niet tegen de buikwand maar echt van binnen. Ook kom ik al zeker 1,5 a 2 maanden heel slecht van mijn ontlasting af. Het is keihard en dan krijg ik het zelfs met lactulose, poeders, bisocadil en microlax niet weg. Heel soms heb ik een dag diarree maar zelfs dan komt niet alles. Vanuit mijn vagina naar de anus toe, zit de pijn. Soms val ik er bijna flauw van. Volgens mijn huisarts zitten er ook allemaal kleine wondjes en heb nu een vaginale creme gekregen. Zelf ben ik er niet helemaal gerust op............denk toch dat de endo weer aan het feestvieren is. Weet dat tijdens de overgang niet vaak voorkomt, maar misschien zit het er al langer? Weet niet wat te doen............. Mag geen hormonen ivb met stollingsafwijking en antistolling met Ascal samen.

Dank jullie voor het lezen en eventueel beantwoorden. groeten, Angélique

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:47:00 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com