search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

15 wek.zwanger heftige bloeding ;alles goed maar wat moet je hiermee??

From: Linda (anonymous@obgyn.net)
Wed Mar 3 06:53:19 2004

Hallo, op dit moment ben ik 15 weken zwanger heb in deze zwangerschap al wat bloedverlies gehad in week 8 wat erger,met het kindje gaat het steeds goed volgens de echo , en zijn er ook geen gekke dingen te zien.

maandag bij gyn. buik echo gehad zag er goed uit kindje had al een blaas en maagje enz. gisteravond voel ik wat lopen vond het wel erg vloeibaar voor afscheiding was helaas dus weer bloed alleen bleef het lopen ook als ik stil zat,ziekenhuis gebeld mocht het heviger worden dan kon ik komen,ik ging daarna naar de wc en verloor veel donker bloed en daarna een behoorlijk stolsel ik vond dit niet normaal en we zijn naar het z'huis gereden.

Na het verlies van het stolsel liep het gauw af met het bloedverlies , op de afd. verloskunde hebben ze naar het hartje geluisterd en dat was goed te horen (godzijdank) ik heb helemaal geen buikpijn of krampen gehad .

toch vroegen wij waar dit vandaan komt, want ik vindt dit niet normaal en of ze dan niet naar de baarmoedermond konden kijken maar dat vonden ze niet nodig omdat je er toch niets aan kunt doen.

dokter wat is uw mening als u dit leest waar kan dit vandaan komen en moet dit nou toch nog onderzocht worden, het bloedverlies is nu nagenoeg niks meer .

je wordt hier niet vrolijk van,en ik heb nu al zoiets van nou ik hou maar weer rekening met een volgende bloeding.

--
                                                  linda

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:46:59 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com