search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: zwanger of vleesboom

From: nance (anonymous@obgyn.net)
Fri Feb 27 03:17:56 2004

vrijdag 27februari 2004.

Ik las je verhaal en je klacht.Ik kreeg begin januari een spontane bloeding,die bijna 3 weken heeft geduurd.Ik had daar voor (2weken ervoor)mijn menstruatie gehad,en schrok dus behoorlijk,vooral omdat ik zoveel bloed verloor.Ik ben toen naar een avondarts gegaan en die dacht eerst aan een miskraam,maar dat kan niet want ik ben al bijna 8jaar gesterriliseerd en ben al een eierstok kwijt door een cyste.ik loop nu dus al zon 2 maanden bij een gyneacoloog,heb zelfs algelopen week een kijkoperatie gehad maar t enige dat ze kunnen vinden is een vergrote baarmoeder.Ik heb ook een zwangerschapstest gedaan,raar eigenlijk,want ik kan geen kinderen meer krijgen.Mijn menstruatie is na die bloeding 5 weken weggebleven,maar toen die eindelijk doorbrak heb ik gehuild en geschreeuwd als een gek zo pijnlijk.Ik ben nu 30jaar en waarschijnlijk gaat mijn gyneacoloog toch besluiten mijn baarmoeder te verwijderen.Ook doordat mijn menstruaties zo pijnlijk zijn en erg onregelmatig beginnen te worden..Ik hoop dat er nu eindelijk eens een uitslag komt waar wat mee gedaan kan worden,want vanaf dag 1 van mijn menstruatie(toen was ik 9)loop ik dus al met bijna dezelfde klachten.Ben al vaker binneste buiten gedraaid,maar geen enkele arts kan mij vertellen wat ik mankeer.Medicijnen baten ook niet.Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden...

met vriendelijke groet nance.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:29:07 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com