search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Kans berekening

From: Paula (anonymous@obgyn.net)
Sat Jan 31 06:17:47 2004

Hoi Ingrid,

bedankt voor je imput. Ik ben van plan volledig op mijn lichaam te vertrouwen. De afgelopen 3 zwangerschappen kreeg ik heel vroeg al een streep van vagina tot navel. Die is er niet. Ik hoef dan niet te wachten op 2 streepjes, maar op 1 :)

Ik ga er maar van uit dat ik een HELE lange cyclus heb! (hopelijk wordt ik niet verrast een keer zodat ik doorlek :) ). pff dat een zwangerschap voorkomen ook zo ingewikkeld kon zijn wist ik niet :)

--
Paula

> -----Original Message----- > From: vrouwengezondheid@obgyn.net [mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]On > Behalf Of Ingrid van der Velden > Sent: Saturday, January 31, 2004 9:16 AM > To: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID > Subject: Re: Kans berekening > > >vraagje: kan je temperatuurverloop na een paar zwangerschappen compleet > >anders zijn? > > In principe kune je zelfs elke cyclus een ander temperatuurverloop > hebben. Maar bij de meeste vrouwen is dat niet zo. Als het patroon bij > jou altijd ongeveer hetzelfde was, denk ik dat het nu niet opeens veel > zou afwijken. > Je temperatuur lijkt me in ieder geval erg laag voor een zwangerschap. > Na de eisprong zou eventueel wel kunnen, maar is gezien je andere > vcurves niet zo waarschijnlijk. > Ik denk dus dat je inderdaad nog geen eisprong hebt gehad. Je lichaam > heeft het wel geprobeerd, vandaar het vruchtbare slijm. maar blijkbaar > heeft de borstvoeding het tegengehouden. Ik heb dat patroon bij mezelf > in het verleden meerder keren gezien met als gevolg hele lange > cyclussen. > Zekerheid kan natuurlijk niemand je geven. Ik zou zeggen, ga op je > gevoel af. Je bent vaak genoeg zwanger geweest om je symptomen te > kennen. Ik begrijp ook dat dat heel moeilijk is dit bij twijfel te > bepalen. Opeens ga je natuurlijk vanalles voelen.. > > Groetjes, Ingrid >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:42:34 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com