search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Vervolgvraag aan dr.vander Slikke omtrent complexe ziektebeelden help van 28 jan. j.l.

From: Amanda (anonymous@obgyn.net)
Sat Jan 31 05:36:00 2004

Vervolgvraag aan dr. Van der Slikke omtrent complexe ziektebeelden help: vraag van woensdag 28 januari:

Geachte dr. van der Slikke,

Heb nog getracht te antwoorden op uw vraag woont u in Amsterdam in de buurt. Wel ik woon in Rotterdam en ben onder behandeling in het Dijkzigtziekenhuis (tegenwoordig het EMC) daar heb ik juist een 'nieuwe' gynaecoloog, maar als u denkt dat ik beter eens naar een ander academisch ziekenhuis kan gaan, doe ik het. Vrijdag ben ik dus weer voor borstcontrole naar de mammaepoli geweest en de chirurg dringt aan op stoppen met de 2x dgs orgametril. Heb inmiddels bestudeerd de werking van Zoladex en het hormoonspiraaltje Mirena. Opvallend is dat er staat voor die injectie met Zoladex dat het maar voor 6 maanden mag. En voor het spiraaltje staat er oppassen voor mensen met hartklepaandoeningen(verdikking Aortaklep en Mitraliklepinsuffiescientie). Bovendien lees ik veel narigheid in het forum over het Mirena-spiraaltje. Ik ben bang dat ik nogal hevig zal reageren op dit, wegens de extreme droogte door de Sjogren en het makkelijke bloedende slijmvlies wat ik heb. U schreef mij dat er waarschijnlijk nog andere opties zijn, wat had u zoal in gedachten? Naar welk ander academisch ziekenhuis kan ik dan het beste gaan voor een second opinion? Wat Zoladex betreft moet ik aan de cardioloog nog vragen of mijn hart dat allemaal wel aan kan als ik al die hartkloppingen ga krijgen. Daar moet ik pas eind maart naar toe. Graag nog een keer uw advies en geduld, waar voor mijn welgemeende en oprechte dank!!!! Vriendelijke groeten, Amanda.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:46:16 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com