search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

medicijngebruik

From: Alma (anonymous@obgyn.net)
Sat Jan 31 04:16:03 2004

Hoera, eindelijk ben ik zwanger! Na 6 jaar behnadelingen, operaties etc. mocht het ons toch nog gebeuren! We zijn heel gelukkig maar natuurlijk ook ongerust. Ik heb in de VU (IVF centrum) altijd aangegeven wat voor medicijnen ik gebruik voor mijn allergie. Voor mijn huid ben ik speciaal op een ander middel overgegaan, maar de inhalator was geen probleem. Bij onze eerste echo (ik ben nu 8 weken zwanger) hoorde ik dat ik een medische indicatie heb vanwege medicijngebruik. Hier schrok ik wel van dus ben op internet gaan speuren. Daar werden beide medicijnen wel afgeraden. Naar mijn idee heersen er veel verschillende meningen over. Je bergijpt dat we absoluut geen risico willen lopen voor ons kindje, maar dat ik ook niet onnodig benauwd wil zijn en veel last van huidproblemen wil hebben. Ik gebruik Mebhydroline tabletten voor mijn huid en Pulmicort inhalator voor de benauwdheid. Wat is nu een verstandig advies? Alvast heel erg bedankt. Alma

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:46:16 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com