search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Kans berekening

From: Paula (anonymous@obgyn.net)
Fri Jan 30 05:09:46 2004

Hoi,

vraagje: kan je temperatuurverloop na een paar zwangerschappen compleet anders zijn?

Normaal heb ik voor ovulatie temperaturen zo rond de 36,6 a 36,7 en NA ovulatie zo rond de 37. Dit was 4 jaar geleden....

Ik ben nu ruim 3,5 week "overtijd". Ik heb er laatst een vraag over gesteld en ik weet - ook uit ervaring - dat de gemiddelde 28 dagen natuurlijk maar een richtlijn is enzo... ik had een 6 wekelijkse cyclus, na de bevalling - nu ruim 7 mnd geleden.

Op iemands advies heb ik getemperatuurd. Ik kwam gisteren en vandaag uit op resp 36,7 en 36,6. Op zich zou ik zeggen: Eisprong moet nog komen!!! Alleen twijfel ik dus .. volgens mij heb ik 10 dagen geleden ongeveer "goede afscheiding" waargenomen....

Ik vroeg me dus af of mijn "verhoogde" temperaturen nu lager konden liggen dan 4 jaar geleden.

Ik zou kunnen testen, maar ik heb daar geen zin in. Als ie negatief zou zijn weet ik nog niets: "te vroeg getest" en als ie positief zou zijn tja.. dan krijgen we een kindje :)

Graag jullie - minder gekleurde mening dan mijzelf - mening

Groet Paula

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:46:16 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com