search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Wanneer is de eisprong en ben ik vruchtbaar????

From: Antoinette (anonymous@obgyn.net)
Fri Jan 30 00:53:17 2004

Hi Esmee,

Ik sluit me van harte aan bij het antwoord van Vero. Wat ik nog wel even kwijt wou: je zegt dat je de ochtend na de gemeenschap vruchtbaar slijm hebt gehad, maar het wordt juist afgeraden om je slijm te beoordelen na de gemeenschap omdat je het zaadvocht kunt aanzien voor vruchtbaar slijm. Kortom: als je nog geen ovulatiepijn én vooral geen tempstijging hebt gehad, kun je best nog wat vrij-tijd vrij maken! Succes (en plezier)

--
Antoinette

At Thu, 29 Jan 2004, Esmee wrote: > >Sinds enkele maanden houd ik mijn temp en andere >vruchtbaarheidsverschijnselen bij. Mijn temp is in de eerste helft van >de cyclus steeds rond de 36.4 graden. Dan daalt mijn temp en stijgt ie >rond de eisprong(?). Ik heb iedere maand hevige pijn bij mijn eisprong >(echt een paar uur). Mijn temp stijgt de dag na de ovulatiepijn altijd >met een paar tienden en blijft dan een paar dagen hoog. Verder heb ik >meestal 1 a 2 dagen voor die ovulatiepijn vruchtbaar slijm (rekbaar en >doorzichtig), dat duurt maar een paar uur. > >Wanneer vind dan echt mijn eisprong plaats en wanneer is het de beste >tijd zijn om gemeenschap te hebben om zwanger te raken? Is dat nu op de >dag van het vruchtbaar slijm, op de dag van de ovulatiepijn of op de dag >van de temp stijging?? > >Nu hebben we om de dag gemeenschap gehad en voor het laatst de nacht >voordat ik 's ochtends vruchtbaar slijm had. Dat was eergisteren, tot >op heden heb ik deze maand nog geen ovultatiepijn gehad. >Zou ik misschien al zwanger kunnen zijn (als alles meezit...;)? > >Groeten Esmee > >-- >Esmee >

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Antoinette

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:41:46 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com