search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Cerazette, wanneer menstruatie na stoppen?

From: Brenda (anonymous@obgyn.net)
Thu Jan 29 09:42:02 2004

Hoi Mees

Ik lees jouw vraag nu toevallig pas in januari, maar ik vroeg me af hoe het is afgelopen met jou na het stoppen met Cerazette? Ik ben zelf nu ook al ruim twee weken gestopt met Cerazette en ze hadden mij gezegd dat ik na een paar dagen ongesteld zou worden. Dat is tot nu niet het geval. Ik heb wel -net als jij schrijft- al een dag of vijf erg pijnlijke borsten. Heb ook wel wat buikpijn gehad die me bekend voorkwam, maar geen bloedverlies. Hoe lang heeft het bij jou uiteindelijk geduurd. Of was je toch zwanger?

--
Brenda

---

At Wed, 5 Nov 2003, Mees wrote: > >Hallo, >Ik ben een jaar geleden geopereerd waarbij een cyste van 13 cm en heel >veel endometriose verklevingen (zo goed mogelijk) zijn verwijderd. >Aangezien de cystes snel terugkwamen na de operatie, ben ik Cerazette >gaan gebruiken om de menstruatie te stoppen. Bij mijn laatste controle >bij de gynecoloog bleken er toch weer 2 te zitten. Aangezien ik wel >graag kinderen wil kreeg ik het dringend advies om helemaal te stoppen >met Cerazette en proberen zwanger te worden. (ik ben 33) >Ik had me voorbereid op heel wat endometriose-pijn, maar tot nu toe valt >het erg mee. Ik ben nu zo'n twee weken gestopt en vraag me af hoe het >zit met menstruatie. Ik dacht altijd dat je meteen ongesteld werd als >je met de pil stopte? Ik heb nog nergens last van. Wel erg pijnlijke >tepels. Is dit normaal? Hoe lang kan het duren voordat ik de eerste >menstruatie kan verwachten? Hoe lang zou ik moeten wachten voordat ik >een zwangerschaptest moet doen? (kans is klein, maar wie weet) > >-- >Mees >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:42:34 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com