search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Geen ovulatie na miskraam?

From: Jaja (anonymous@obgyn.net)
Wed Dec 31 07:59:12 2003

Ik heb deze vraag niet in het archief kunnen vinden, dus hopelijk stel ik hem niet dubbel. Na 4 maanden proberen, kon ik mijn geluk niet op toen ik zwanger bleek te zijn. Helaas eindigde dit na 6 weken in een MK. Nu gebeurt dit vaak bij een eerste zwangerschap en nadat mijn lichaam alles zelf had doen afvloeien enzo had ik gewoon vertrouwen in mijn lijf. Kreeg vlak daarna steeds meer last van mijn buik en bleken mijn darmen in de knel gezeten te hebben tijdens mijn zwangerschapje (hield te veel vocht vast). Medicijnen (ontstekingsremmers voor de blinde darm)werkten averechts en moest toen het maar aan moeder natuur overlaten. Gelukkig gaat het inmiddles beter. Nu inmiddels 3 maanden verder merk ik dat ik de laatste 1 1/2maand meer last krijg van mijn hormonen: ben meteen aangebrand, heb snel huilbuien, concentratieproblemen en voel me trillerig van binnen. Mijn vriend heeft er laatste weken ook opmerkingen over gemaakt dat hij bemerkt dat ik heel anders ben geworden. Tijdens mijn vorige cyclus bemerkt dat mijn slijm halverwege niet meer de goede samenstelling kreeg en ineens 3 dagen over tijd en geen PMS-klachten gehad die keer. Ook getemperatuurd maar helaas niet alle dagen en geen stijging te zien. Daarom deze cyclus met ovulatietesten aan de slag gegaan: dag 9 t/m 18 getest (bij cyclus voorheen van 26-29 dagen) en geen enkel resultaat!!?? Slijm is melkwit en dik gebleven en ruikt veel sterker dan anders. Verder ook geen echte vloed meer. Begin nu toch echt te twijfelen dat de MK echt iets vertsoord heeft in mijn cyclus en ik geen ovulaties meer heb. Ook het dagelijks op hetzelfde tijdstip temperaturen geeft geen verhoging te zien. Kan dit een normale reactie van mijn lichaam zijn na de MK of toch maar langs de HA zodra ik ongesteld ben geworden? Ik hoop op een reactie. Alvast hartelijk dank.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com