search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: mirena spiraaltje

From: Marion (anonymous@obgyn.net)
Wed Dec 31 01:59:27 2003

Dag,

Ik vraag mij af of je de spiraal nog hebt. Ik heb nl. 2 weken geleden de mirena laten plaatsen maar voel me er niet prettig bij (zacht uitgedrukt). Misselijkheid, pijn in de onderbuik maar vooral vaak tussentijds bloeden. Ik denk er nu al over om hem te laten verwijderen. Ik ben benieuw hoe het bij jou verder is verlopen.

--
Marion

At Wed, 13 Nov 2002, janna wrote: > >Hallo, > >1,5 week geleden is bij mij een spiraaltje geplaatst. Dit omdat ik zeer >overvloedig menstrueer!(luiers draag) Omdat het hormoonlevel laag is >leek me dit een goed altenatief. >Echter, ik voel me sinds een week, nerveus, onrustig en labiel. >(voel me ook zwanger, maar dat is absoluut uitgesloten). >Trouwens direct de eerste dag al moest ik onwijs vaak plassen. Heb pijn >onderin de rug en buik.(Pijnscheuten) Kent iemand deze verschijnselen en >gaat dit over? Hoe lang duurt dit? >Mijn gevoel zegt haal uit dat ding, hier zit ik niet op te wachten!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com