search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

wou dat ik was ingelicht over de eventuele resultaten

From: Bonny (anonymous@obgyn.net)
Tue Dec 30 18:36:36 2003

Talitha,

Wat raar dat een vrouw dit vervelend kan noemen want Talitha jij zelf als vrouw zijnde moet er toch ook niet aan denken dat je plotseling door een ingreep wanneer het geen kanker is met één borst kleiner door het leven zou moeten gaan? Het was inderdaad benigne zoals ik dat al had beschreven in mijn eerste mail. Het stoort mij dat een arts liever een 'verminking' veroorzaakt dan wanneer het kwaadaardig zou zijn een tweede operatie zou kunnen uitvoeren. één ding is zeker dat het nooit meer is te corrigeren. Het litteken stoort mij het allerminst het is de volume van mijn borst. Zelfs zichtbaar onder kleding. Iemand wees mij er op, iemand die van niets wist. En er niet meer aan denken hoor! zoals de chirurg het mij adviseerde. Ik ben misselijk, ik had geen idee dat zo'n weefsel onderzoek deze gevolgen zou kunnen hebben want dan had ik het nooit laten gebeuren. Vier jaar geleden hadden ze exact dezelfde uitslag van de punctie gehad en ik heb me toen niet laten helpen. Daar hadden ze misschien ook rekening mee kunnen houden dat ik geen vier jaar had kunnen overleven wanneer het mis was. Wat als ik nu weer een cyste krijg in dezelfde borst? dan zal de uitslag weer hetzelfde zijn moet er dan voor de patholoog anatoom weer een stuk uit of zo? Gatverdamme! Mijn vertrouwen in deze artsen is omgeslagen in wantrouwen en angst. Ik was 8 September 2003 geholpen. Er gaat geen dag meer voorbij dat ik me er rot door voel. Hoe moet het nu in de zomer als het warm wordt hoe verberg ik het dat is wat me constant bezig houdt.

--
Bonny

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com