search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Rommelig baarmoederslijmvlies...

From: Bernadette (anonymous@obgyn.net)
Tue Dec 30 14:26:59 2003

Hallo! Ik ben nu met de 4e ronde pregnyl bezig (zonder clomid) in combinatie met spontane gemeenschap (voor zover je het nog spontaan kunt noemen ;-))). Vandaag voor follikelmeting geweest. Voor het eerst bij een gyn. en geen arts-assistent(e). Het eerste wat hem opviel is een 'rommelig en onevenwichtig opgebouwd baarmoederslijmvlies'. Het schijnt dat vóór de ovulatie het slijmvlies moet zijn opgebouwd uit 3 goed van elkaar te onderscheiden lagen. Bij mij dus niet. Wel mooi follikel van 16 mm op CD10. Er was nog niet eerder melding van gemaakt in mijn status, maar er is ook bij de vorige metingen nooit naar gekeken of over gesproken. Nu moet ik 1 week ná mijn (geforceerde) eisprong progesteron laten bepalen. Wat kan dat de gyn. voor duidelijkheid brengen (behalve om te bepalen of ik een eisprong gehad heb) in combinatie met dat 'rommelige' bm-slijmvlies? Of impliceert een onevenwichtig opgebouwd slijmvlies misschien iets anders? U merkt het al....ik werd nogal overvallen door de mededeling en bedacht dit pas in de auto op weg naar huis.... Misschien weet iemand hier iets over? Groetjes Bernadette

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com