search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Clomid, Ovulatie en bruin bloed..???

From: Yvonne (anonymous@obgyn.net)
Tue Dec 30 12:20:19 2003

Hallo Na in Februari met de pil te zijn gestopt en geen ovulatie sinds die tijd (en ik graag kinderen zou willen) heb ik in November Duphaston genomen, helaas trad er geen bloeding op (wel iets maar heel weinig). Ben echter op advies van de gyn op 28 November toch met Clomid begonnen. Op 18 December is progesteron in mijn bloed getest en weet zelf de uitslag niet maar de gyn gaf aan dat dit nog steeds heel laag was en gezien de clomid eigenlijk niet goed was. Ook heb van 7 tot 20 December ovulatietesten gedaan en het leek dat ik op 19 December ovuleerde (in ieder geval een vrij duidelijke streep). Nu heb ik verlies ik sinds 25 December (en nu nog) bruin slijmerig bloed.

- Kan dit een menstruatie zijn? (dit kan eigenlijk niet omdat, als ik inderdaad een ovulatie had op 19 December, dit te vroeg is). - Kan ik op 19 December uberhaupt geovuleerd hebben ondanks de suggestie van mijn gyn dat de progesteron nog steeds laag was. - Wanneer moet je normaal gesproken met je volgende cyclus Clomid beginnen (heb met mijn gyn afgesproken dat als er voor half januari geen menstruatie is opgetreden ik met mijn volgende pakket kan beginnen).

Hoop dat iemand mij duidelijkheid kan verschaffen!!

Groet Yvonne (ik ben 31 jaar oud)

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com