search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Voor Talitha

From: anonymous@obgyn.net
Tue Dec 30 10:16:06 2003

At Tue, 30 Dec 2003, Cecile wrote: >
>Hé Talitha,
>Ben je eigenlijk al terug van vakantie in Nieuw-Zeeland? Je bent nu wel
>erg lang afwezig, ik begin je te missen !!! Nou, ik hoop dat je een
>leuke vakantie hebt en voor 2004 het allerbeste !!
>
>--
>Groeten, Cecile
>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Cecile
>

Hoi Cecile en anderen!

Jaaa, ben weer terug en de jetlag lijkt ook weer weg te zijn. Valt niet mee 12 uur tijdsverschil, maar had het er dubbel en dwars voor over. Wat een waanzinnig mooi land. Ik ken echt geen mooier land.... Te kort tijd, en dus moeten we terug! 2005 waarschijnlijk.

Helaas hebben we geen KIWI meegenomen. Maar vlak na aankomst heb ik een vlot ei gehad op dag 11 of 12. En ik heb al vanaf dag 14 (!) pijnlijke tepels. Het hele archief alweer binnenstebuiten gekeerd, dat snap je. Zit nu op CD20. Erg spannend en als het wel raak is, dan is het toch een Kiwi hoor, hij is daar immers bijna uitgebroed, en na aankomst mogelijk bevrucht... Ik hoop het maar weer. Temp is 36,8. Gister hele dag steekjes boven schaambeen. Haha, iedereen herkent deze twijfels, iedere maand zijn ze weer actueel.

Ik wens ons allemaal een gezond kind in 2004! Blijf hopen allemaal!

PS: Leuk dat je dit bericht verstuurde, speciaal voor mij, ik zat te wachten op een bericht waar ik op kon reageren na een paar dagen mee te hebben gelezen.

groetjes Talitha

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com