search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

wanneer naar verloskundige?

From: louise (anonymous@obgyn.net)
Tue Dec 30 04:51:59 2003

Hallo allemaal,

Ik zit nu in de 7de week (geteld van 1e dag van laatste menstr.) van mijn eerste zwangerschap (erg blij!!!) en vraag mij af of ik met 8 weken al bij de verloskundige terecht kan of dat ik eigenlijk nog even moet wachten. Ik ben zeer nieuwsgierig en zou ook heel graag een echo willen. Ik kan natuurlijk de verloskundige bellen en vragen maar ik wilde eerst eens wat meningen of ervaringen van jullie horen. Krijg je altijd bij het eerste bezoek een echo? Zo niet, hoe kan ik dan wel een echo krijgen? Voel me verder goed behalve de standaard dingen als gespannen borsten en onderbuik, vaak plassen. En over anderhalve week ga ik op wintersport, ik neem eigenlijk aan dat bij alle voorzichtigheid dit geen probleem is? Voorzichtig sporten kan toch tot redelijk ver in de zwangerschap? Nou ja, dit waren alweer heel wat vragen, ik zie wel waar ik antwoord op krijg, in ieder geval alvast bedankt en een prettige jaarwisseling en alle geluk voor 2004 toegewenst aan iedereen op dit forum. Groetjes Louise

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com