search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap en bijwerkingen

From: Anouk (anonymous@obgyn.net)
Mon Dec 29 07:03:50 2003

Hoi,

21 november jl. is er met grote spoed een eileider met bloedprop van ong. 3 cm. verwijderd uit mijn lijf. Het was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Onderzoek heeft dit aangetoond. Sindsdien heb ik klachten. Kan iemand me vertellen of ze soortgelijke ervaringen heeft (gehad) en hoe of ik de klachten kan verminderen?

Sinds deze operatie ben ik goed hersteld, maar nu een ruime maand later verga ik van de pijn in mijn rechterbil. Hij kan zo maar op komen zetten en dan moet ik echt wachten tot het over is. Alleen 's morgens als ik opsta heb ik geen last. Het voelt of er een telefoonbotje zit, maar dat zit er natuurlijk niet. Wat is dit? Wat kan ik eraan doen? Kan dit te maken hebben met ontzwangeren? Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook last gehad van mijn heupen.

Verder heb ik heel gevoelige borsten. Ik geef nog borstvoeding aan een baby van 11 maanden en dat voelt onprettig als ze toehapt. Ik heb geen kloven. Sinds de operatie is mijn kindje ook steeds langer gaan drinken. Het lijkt wel of er meer uit komt. Kan dat?

Verder ben ik werkelijk de gehele dag moe. Nergens meer fut voor. Kan dit zijn van de narcose?

Het lijken klachten van een zwangerschap, maar dat vind ik te mooi om waar te zijn. Dus ik geloof niet dat dat het is.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com