search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 17 en zwanger (pas 3 weekjes)...wat moet ik doen?

From: Marinde (anonymous@obgyn.net)
Thu Dec 25 17:04:00 2003

Hoi Jitske,

Poeh, dat is pittig, de keuze waar je voor staat. Die kan dus ook niemand anders voor je maken. Het is ook lastig voor anderen om argumenten aan te dragen. Ja, het is meer dan een paar celletjes, en ja het wordt een mensje. Maar het heeft nu bijvoorbeeld nog geen kloppend hartje. De grote vraag is, waar jouw grens ligt, en hoe jouw situatie is. En dat moet je zelf bepalen!

Heel veel sterkte, Marinde

At Thu, 25 Dec 2003, jitske wrote: >
>hoi, ik ben een meisje van net 17. Ik ben maandag pas 3 weekjes zwanger dan... Maar ik zit heel erg erover na te denken wat ik moet doen. Maandag ga ik naar een kliniek voor een vaginale echo, dan kunnen ze zien hoever t werkelijk is... en dan kan ik nog zo n pil krijgen... (zo n sterkere dan de morningafterpil...) maar ik zag in een boekje, een plaatje van een 'kindje' na een maand in je buik...maar dat was al echt iets...ja nog geen kindje, maar je zag wel degelijk iets zitten. Helemaal geen bevrucht celletje alleen..maar echt 'iets'. Daar was ik nog meer van geschokken, want als ik er overna denk ben ik nog veelste jong voor n kindje, ik zou het niet kunnen geven wat ik het zou willen geven denk ik. En sommige zeiden tegen mij, het is niet erg als je het weg laat halen...want het is nog niets. Maar nu ik dat plaatje heb gezien vind ik dat niet zo eigelijk. Maar ik zit er nu wel mee, ik heb twee gedichtjes geschreven hoe ik me er over voelde enzo. Maar sommige doen alsof het nog niets is...hoe kan het dan dat ik dat niet zo voel? Is een het na 3 weken al echt iets? Willen jullie plies voor maandag reactie geven? Alvast bedankt! J
>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:48 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com