search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Achterwand plastiek

From: Eliza (anonymous@obgyn.net)
Mon Dec 15 11:55:16 2003

>Ik wil absoluut na 6 weken weer aan het werk. Liefts eerder. Vorig jaar
>ben ik na 6 weken ook al weer aan het werk gegaan en dit ging prima.
>Heb jij vernomen hoe het beleid is in het ziekenhuis waar jij geholpen
>wordt??
>Ik ben even bij mijn collega's wezen vragen en het blijkt dat je 3 dagen
>bedrust hebt. is dat bij jou ook zo.
>Rona

Hoi Rona,

Ik wilde even reageren op je bericht. Ik ben wel geen ervaringsdeskundige maar ik ben verpleegkundige op een gynaecologische afdeling. Als ik je verhaal lees dan maak ik daaruit op dat je erg druk bent en tussendoor even een operatie moet ondergaan. Ik hoop dat je de tijd zult nemen om te herstellen daarvan, je schrijft wel dat je na 6 weken weer aan het werk wilt, maar dat moet ook wel gaan dan natuurlijk. Over die 3 dagen bedrust; dat ken ik vanuit ons ziekenhuis niet. De ok-dag is wel bedrust, 1e dag een paar keer uit bed, 2e dag iets meer mobiliseren en de 3e dag of de 4e dag zijn patienten meestal genoeg opgeknapt om naar huis te kunnen gaan, mits het goed gaat (ook met plassen e.d.!)Vaak wordt deze o.k. in combinatie met een voorwandplastiek of uterusextirpatie gedaan en dan wordt het verhaal natuurlijk weer anders. Ik weet niet of ik je iets nieuws vertelde, ik wil ook helemaal niet betweterig overkomen, maar ik vind het zo jammer te horen dat je jezelf zo weinig tijd gunt om 'ziek' te zijn. Er wordt door onze gynaecologen aangeraden om 6 weken thuis te blijven, vooral rustig aan te doen en erg uitkijken met tillen, huishoudelijk werk e.d. Ik wens je alvast veel sterkte! Ik hoop dat er nog ervaringsdeskundigen reageren, daar heb je misschien meer aan.

--
Groeten, Eliza

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:47 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com