search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

nauwelijks meer ongesteld, word niet zwanger

From: angela (anonymous@obgyn.net)
Thu Dec 11 07:40:49 2003

Beste Dokter, Sinds juli 2002 ben ik gestopt met de pil. De laatste maanden dat ik de pil gebruikte werd ik al wat minder ongesteld. Dacht dat het vanzelf weer goed kwam. Ook mijn huisarts zei dat dit niks uit maakte, weet het aan medicijnen (anti-depressiva die ik gebruikte en aan het abouwen was). Ik word echter steeds minder ongesteld en momenteel komt er ongeveer 5 tot 7 dagen een beetje bruin prut. het is bijna niks meer. 2 maanden geleden had ik nauwelijks door dat ik ongesteld was. Ik heb meestal nog wel buikpijn en volgens de ovulatietest heb ik een eisprong. We proberen nu bijna een jaar om zwanger te worden en het lukt niet. Nu hoorde ik van een vrouw die ik in vertrouwen nam dat haar schoonzusje ook nauwelijks tot niet meer ongesteld werd en niet zwanger werd en doorgestuurd werd naar het ziekenhuis. Na onderzoeken bleek dat er iets verstopt zat. Dat is verholpen en binnen 2 maanden was ze zwanger. Kan het zijn dat dit bij mij ook het geval is? Ik hoop dat u raad weet, want ik zit er behoorlijk mee en heb het gevoel dat mijn huisarts het te druk heeft om ons te helpen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

--
Angela

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:41:58 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com