search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Aanhoudend bloedverlies na miskraam

From: Tineke (anonymous@obgyn.net)
Mon Dec 1 03:27:27 2003

Eind oktober heb ik voor de 2e keer een miskraam gehad. De 1e dag stroomde het bloed eruit, de paar dagen daarna had ik ook flink bloedverlies, daarna werd het bloedverlies langzaam minder. Een paar dagen nadat het bloedverlies begon heb ik bij de verloskundige een echo gehad, de verloskundige constateerde dat nog niet alles er spontaan was uitgekomen. Ze verwees me door naar een gynaecoloog om te laten bekijken of ik nog gecuretteerd moest worden. Op het moment dat ik bij de gynaecoloog kwam was het bloedverlies zo goed als over. De gynaecoloog heeft ook weer een echo gemaakt en zag inderdaad dat nog niet alles er uit was gekomen maar hij vond het echter niet de moeite waard om dit te curetteren, hij zei dat het er bij een volgende menstruatie wel uit zou komen. We zijn nu een maand verder en ik heb nog steeds regelmatig wat bloedverlies, soms een paar dagen achter elkaar, dan weer een dag niet, dan weer en dag wel enz. Hoe komt het dat ik nog steeds bloedverlies heb? Kan dit kwaad? En hoe lang gaat dit nog duren?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:41:58 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com