Re: knobbeltje
From: ikke (anonymous@obgyn.net)
Sun Nov 30 10:21:54 2003
At Wed, 23 Jul 2003, Anonymous wrote:
>
>Ik stuur jullie deze mail omdat ik met een vraag zit waar ik me steeds druk om maak. In mijn tienerjaren ben ik verkracht geweest en heb sindsdien angst om een gynaecologisch onderzoek te laten doen. Vandaag heb ik eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt met een gynaecoloog, maar ik kan maar pas over een maand gaan. Natuurlijk ligt mijn inwendig probleem op mijn lever en begin ik me echt zorgen te maken. Daarom dat ik jullie eens wou vragen of jullie weten wat ik heb. Dit is de omschrijving:
>
>5 jaar geleden sprak mijn vriend me over een knobbeltje dat hij in mijn vagina voelde. Ik dacht bij mezelf dat het wel niets zou zijn en heb er verder nooit aandacht aan besteed. Tot enkele maanden geleden zei hij me dat je het echt goed voelt en ben ik dus maar zelf gaan voelen. Schrok ik me rot zeg! Als ik mijn vinger diep in mijn vagina breng en een beetje naar achter en rechts ga, voel ik net met het topje van mijn vinger een knobbel ter grootte van een knikker en het voelt hard aan (zoals een elleboog). Pijnlijk is het niet, maar het geeft wel een "ambetant" gevoel als je er op duwt.
>
>Kunnen jullie me misschien zeggen wat ik voel, zodat ik me toch al niet teveel zorgen moet maken omdat ik in onwetendheid zit.
>Misschien ook handig om te weten: ik ben 24 jaar, heb vroeger steeds de pil gebruikt (Mercilon) en maak nu ongeveer 2,5 jaar gebruik van Implanon (staafje in mijn arm).
>
>Ik hoop dat jullie me spoedig kunnen antwoorden, want ik ben me er echt druk om aan het maken, wat dan weer ten koste van mijn darmen is omdat ik de ziekte van Crohn heb.
>
>Alvast bedankt!!
>
gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:29 2009
|
|