search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Zwanger worden na herniaoperatie

From: Linda (anonymous@obgyn.net)
Sat Nov 29 13:49:35 2003

Hallo,

Ik ben 7 maanden geleden geopereerd aan een hernia op L5-S1 en ben goed van de operatie hersteld maar heb nog wel een zwakke rug wat wel altijd zo zal blijven. Ik wil dolgraag zwanger proberen te worden van een tweede kindje,maar ben aan de andere kant ook huiverig wat die zwangerschap met mijn rug zal doen. Alles zal weer verslappen door de hormonen en het tillen van mijn dochtertje van nu 14 kilo gaat gewoon door. Mijn hernia is er 3 mnd na de vorige zwangerschap ingeschoten, ik gaf toen ook borstvoeding. Zijn er als ik zwanger word nog voorzorgsmaatregelen die ik tijdens de zwangerschap kan nemen,is er een mogelijkheid tot pijnstilling tijdens zwangerschap als het misgaat en heb ik eventueel recht op extra begeleiding van een gyneacloog of een keizersnee,ik weet namelijk niet of een gewone bevalling nog een goed idee zal zijn (de persweeen duurden de vorige keer 2 uur en ik denk dat mijn rug dat niet meer aankan). Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoord! Groetjes van Linda (moeder van Kayleigh 25-11-2001).

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:29 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com