search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

geslachtsziekte??

From: mexx (anonymous@obgyn.net)
Sat Nov 29 11:18:12 2003

Dr. Slikke,

Ik ben gisteren nadat bij de huisarts geweest was erachter gekomen dat mijn inmiddels ex vriend met een ander naar bed is geweest. Ik heb nl sinds een paar dagen last van een knobbeltje iets onder mijn plasbuis, verlengde van mijn maagdenvlies. Het knobbeltje begon te irriteren en er stond spanning op. De huisarts vertelde dat er pus uit kwam (uit mijn plasgaatje), toen ze er in kneep. Ze heeft er kweek van genomen en moet nu een week op de uitslag wachten. Ook is mijn klier in mijn lies opgezet en gevoelig, gisteren straalde het uit naar mijn been (rechts). Ik heb verder geen koorts of pijn bij het plassen, wel is het allemaal gevoelig. Mijn vraag is, weet u of dit een geslachtsziekte kan zijn?? of iets anders?? De huisarts kom mij geen antw geven. Natuurlijk laat ik mijn z.s.m testen. hij is 1.5 wk geleden met haar naar bed geweest, kan ik mij nu al laten testen?? Of HIV kan dit nl pas na een half jaar heb ik begrepen?? Ik ben zo vreselijk bang en ongerust!! Hopelijk kunt u mij iets meer vertellen.

Alvast bedankt voor de moeite,

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:40:41 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com