search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

orgametril i.v.m. constante bloeding.

From: Annemarie (anonymous@obgyn.net)
Fri Nov 28 07:14:54 2003

Geachte heer/mevrouw,

Doordat ik 20 dgn. van de mnd bloedingen die gepaard gaan met hevige krampen pijn in onderbuik in de richting bij de eierstokken lage rugpijn niet tijdens de bloedingen naar de wc kunnen van de pijn met ontlasting en ze er niet achter kunnen komen wat het is (?) al ruim een jaar, hebben ze mij nu orgemetril voorgeschreven i.p.v. diverse anticonceptiepillen die ik allemaal geprobeerd heb. Hopelijk gaat dit werken maar dit onderdrukt dus je cyclus en je menstruatie. Helaas ben ik getrouwd en hebben nog geen zicht op kinderwens. Nu zeiden ze bij de apotheek dat ik voorbehoedsmiddelen moet gebruiken omdat het geen anticonceptie is. Maar als je cyclus wordt onderdrukt dat betekent toch in feite je vruchtbare perioden onderdrukken? Zou u mij hier in willen adviseren aangezien de huisarts niet bereikbaar is wegens verhuizing en ik alleen voor noodgevallen de vervangende huisartsen mag bellen. Graag uw reactie en wat u van die bloedingen denkt.

--
Met vriendelijke groet,

Annemarie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:40:41 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com