search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

kinderwens op leeftijd

From: desiree (anonymous@obgyn.net)
Fri Oct 31 12:39:44 2003

Ik ben 42 jaar en wil heel graag nog een keer zwanger raken. Ik heb twee kinderen uit mijn eerste huwelijk. Ik heb een cyclus van 27 dagen en slik foliumzuur. Sinds het begin van onze pogingen om zwanger te raken (juni dit jaar) ben ik volgens mij in ieder geval al 2x bevrucht geweest: de eerste keer kwam de menstruatie twee weken te laat en zat deze vol stolsels; de tweede keer bleef mijn temperatuur vanaf de ovulatie 8 dagen lang hoog en ondervond ik ook allerlei zwangerschapsverschijnselen (o.a. misselijkheid en pijnlijke borsten). Na 8 dagen zakte de temperatuur weer en ik werd weer op de normale tijd ongesteld (ook weer met meer bloed dan normaal en met stolsels erin). Ik heb het gevoel dat er steeds iets mis gaat met de innesteling. Ik weet dat het risico hierop op mijn leeftijd groot is (1 op 3 geloof ik). Bestaan er medicijnen om de innesteling beter te laten verlopen of is die kans anderszins te beinvloeden?

--
desiree

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:03 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com