search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 6 weken zwanger en ineens bruin/bloedverlies Help!

From: Cleo (anonymous@obgyn.net)
Sun Oct 19 13:34:22 2003

Hoi Corine,

Ik heb in dezelfde periode van mijn laatste zwangerschap ook bruin bloedverlies gehad, maar uiteindelijk bleek alles goed te zijn. Wellicht is de oorzaak de inwendige echo en zolang het bloed niet echt rood is, hoeft het niet mis te gaan, maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat je erg bang bent: ik heb zelf ook 2 miskramen gehad. Mijn derde zwangerschap verliep zonder problemen, maar mijn dochter is na een meer dan voldragen zwangerschap direct na de bevalling onverwachts overleden. In augustus ben ik bevallen van een gezonde zoon.

Ik hoop en denk dat alles OK is, zeker omdat je 2 dagen geleden een kloppend hartje hebt gezien. Ik zou het ziekenhuis bellen voor een echo. Veel sterkte!

--
Cleo

>Ik ben 6 weken en 2 dagen zwanger na 2e IVF poging. 2 dagen( geleden >(precies 6 weken)inwendige echo gehad. Alles zag er prima uit zei de >gyn en kloppend hartje gezien. Dag erna en vandaag schrok ik me kapot, >want i heb ineens hele dag door een beetje bruine afscheiding. Ben zo >bang dat het weer fout gaat, want ik heb al drie miskramen gehad en die >begonnen ook met bruine afscheiding. Heb vanaf het begin al steeds lage >rugpijn en beetje raar ongi gevoel in m'n buik. Ook af en toe beetje >gespannen borsten(vooral 's nachts). Niet misselijk en verder voel ik >me ok. Moet ik me zorgen maken over weer een naderende miskraam of is >dit normaal? > >-- >Corine >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:01 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com