search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: al buikje voor de test???

From: Paula (anonymous@obgyn.net)
Sun Oct 19 05:10:36 2003

Ik had al tijd een "buikje" in de 2e helft van mijn cyclus. Ik wist dan altijd dat ik binnen nu en +/- 2 weken ongesteld kon worden. Los van dat het cosmetisch niet mooi is.. maar ja... we zijn doorgaans geen reclame poppen, maar echte vrouwen (enige reclame uiting: "we zijn niet recht en hoekig" klopt). Het lichaam maakt zich gewoon elke keer klaar om .... Goede natuur dus.

Doorgaans voelt een vrouw zich ook erg - tja wat is het nette woord ? - geil als de eisprong (en goed vruchtbaarslijm: dat glijdt namelijk goed) er aan komt. Goede natuur dus: het voortbestaan van de natuur.

En af gezien dat we daar nu wat anders overdenken, het zal nog wel generatiesssss duren voordat ons lichaam zich daaraan aangepast heeft :)

groet Paula http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie #Paula

---------------------------------

--
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: anonymous@obgyn.net
[mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens lisa
Verzonden: zaterdag 18 oktober 2003 17:42
Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID
Onderwerp: Re: al buikje voor de test???

At Sat, 18 Oct 2003, anonymous@obgyn.net wrote: > >At Sat, 18 Oct 2003, Cecile wrote: >> >>Hoi Lisa, >>De symptomen die je beschrijft kunnen evengoed bij een nadere >>menstruatie horen als bij een zwangerschap. Het is niet voor niets dat >>we hier altijd iedereen aanraden om vooral GEEN test te doen voordat je >>menstruatie echt is uitgebleven. Aan dit resultaat heb je namelijk >>helemaal niets. Het maakt geen einde aan je onzekerheid. Het kan nog >>steeds zo zijn dat het HcG te laag was om aangetoond te worden en dan >>zou je dus wel zwanger kunnen zijn. Het kan ook dat er inderdaad geen >>HcG was om dat je niet zwanger bent. > >Maar toch zou ik ook willen weten of ik zwanger kan worden. Ook al doe >je het dan te vroeg, maar een beetje HCG geeft toch aan dat er iets is >geweest. Dat zou ik, in mijn geval best graag willen weten. Heb me >voorgenomen deze maand op de 28e dag een test te gaan doen. (Maandag!) >Het zou mij toch een soort van ' zie je wel, het kan best met mijn >lichaam"- gevoel geven.... > >Dat wil niet zeggen, dat het in het geval van Lisa heel anders is. Ze >heeft al bewezen dat haar lichaam het kan! ;-) Succes Lisa! > >Talitha

Hoi Talitha,

Bedankt voor je reactie!! Kan best zijn hoor dat mijn lichaam nu anders reageerd door het stoppen met de pil. Maar dat dan ook je tepels verkleuren en er vocht uit komt? Heb ik nog nooit meegemaakt voordat ik menstruatie kreeg jij? Inderdaad is het wel zo dat vaak je buik wat opzet voor de menstruatie, maar waar die misselijkheid dan vandaan komt? Ook door de pilstop? Ja onzekerheid hebben we hier allemaal gihihih. We zullen maar afwachten in de loop van volgende week nog is een testje doen,en anders gewoon naar m'n huisarts. We houden elkaar op de hoogte.

Succes verder Talitha :-) doeggggg

Lisa

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:45:01 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com